24 April 2011

Tjenare !

Nu ska jag sluta slarva asså. Men jag har ingen ork till att blogga när Andreas är här! Men nu har han precis åkt hem, så nu bloggar jag igen!
Och om ni vill veta, så saknar jag honom otroligt mycket redan, och det har gått 30 min ..

Under hela helgen har det stått " åååh så härligt väder, sola blir " typ. Men jag måste nog va den enda människan som ligger inne när det är så fint väder! Men det är mycket mysigare att va inne när han är här! (a) Men nu ska jag iaf duscha sen blir det ut och träffa Hannah en stund ! Mycket trevligt ! Kanske kommer bilder också!

Skriver om helgen senare om ni vill veta vad jag har gjort under denna underbara helg! ;D

Vi säger att det är en bild här ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0