20 April 2011

Tjenare !

Livet äger JAO . Lov imorgon ! Fett najsssss, ännu bättre när man vet att grymmmaste killen ska komma och vara här hela helgen, och när det är påsk och min underbara släkt kommer hit. Så det kommer bli grymmm helg ! Så jag är as taggad !

Nu har jga precis kommit hem från skolan iaf! Dagen var mycket bra. Kollat på en bra film, dom första lektionerna, sen var det dags för NP i svenska. Men det gick bra, skönt att ha det gjort iaf ! Sen var det spel på matten, så jag och Annie spelade lite spel!

Och nu ska jag byta kläder sen sticker jag till stan med mongot nr 1


Tina är mongot nr 2 idag . Jao
Och klaga inte på min smutsiga spegel... Andreas fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0