18 April 2011

Tjenare !

Nu har jag precis gjort mig i ordning, och så kollar jag på Big Brother som jag inte kollade på igår ! Pratade med älskling ist!
Och vet ni ? Jag har ALDRIG sovit så skönt som jag gjorde inatt !
Jag ääääälskar min säng, fattar inte hur jag kan ha sovit på en madrass i 2 veckor? ;o

Idag blir det iaf skola, sen efter skolan blir det hem och plugga Matte. Och försöka städa om jag hinner. Har lovat mamma att städa rummet och min garderob :( Kommer ta minst 1 år för mig att städa ..

Ajaaaa, den här veckan kommer bli grymmmm ! Kort vecka, sen på fredag kommer bästaaaa killen! Helt underbart helt enkelt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0