17 April 2011

Tjenare !

Förlåt för jag har varit dålig på att blogga, men har lekt med Hannah i helgen (a)
Så har inte haft tid riktigt... Men nuuuuu har Hannah Hamberg åkt hem, så nu kan jag blogga! Helgen har varit super bra, Hannah är en mycket trevlig människa!
Filmen vi kollade på igår var grymt bra, gjorde allt för att jag inte skulle börja gråta, klarade mig tills det sista i filmen.. Den var iaf sjukt bra!
Och vet ni ? Jag har inte sovit i MIN säng på 2 veckor, rätt otroligt, men jag har inte orkat bädda den, men igår gjorde jag det. Men jag orkade inte dela säng med Hannah, så då tänkte jag " Jag har sovit på madrass i 2 veckor, så då kan jag göra det en natt till " Så det gjorde jag .. Men i natt ska jag äntligen få sova i min underbara säng!
Sen när vi vaknade dunkade vi lite musik, och gick ut och solade i 2 timmar typ, hur härligt som helst ! Dock syns det inte att vi varit ute.
Sen har vi inte gjort så mycket, vi gjorde en kladdkaka som vi precis har ätit!
Och nu har hon åkt hem, så har min dag sett ut ! Mycket trevligt !


Jaooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0