16 April 2011

Tjenare !

Dagen igår var super bra! Dock så var jag och Annie tvungen att gå precis när dom ropade upp alla.. Det var lite surt, men jag brydde mig inte så mycket, eftersom jag skulle få DANSA som jag hade längtat efter i 2 veckor nu ! Köpte min ju en jätte fin t-shirt också. Dock ångrar jag att jag köpte en sån stor... Så jag ska försöka få pappa att köpa en ny åt mig, så får han min! :)
Men jag är mycket nöjd med gårdagen iaf ! :D

Idag blir det att va med Hannah! Vi ska först in till stan en snabbis, sen hem och kratta! haha. Vi får 100 kr var av pappa om vi krattar (Y) så det gick jag och Hannah med på ! Det är ju liksom pengar vi får, det är ju as grymt !
Sen sover nog Hannah här inatt, mysigt värre !



Hihihi älskade Broken Door var där :)


Svårt att ta kort när jag inte såg vad jag tog på... Så ah...


Fredrik är glad :)

Kommentarer
Postat av: annie

HAHA fredrik

2011-04-16 @ 11:32:34
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0