15 April 2011 - Fyfannnn va gött med helg !

Hej på er ! ♥

Var as nervös för den här dagen i skolan, hade SO prov och Spanska läxa.
Men det gick super bra, är as nöjd, så nu är jag så jävla taggad för resten av dagen!
Sticker till Torget med Annie, Olle och Rikie tror jag det var, och kollar på färjestad, sen blir det träning, som är så efterlängtat så det är helt sjukt.
Och efter det åker jag hem och är med Hannah hela kvällen, super mysig dag kommer det bli! Helt underbart med helg så det är helt sjukt ! :D

Kameran hänger med idag, så får hoppas att det kommer bilder! Beror på hur bra jag är på att ta kort med min kamera... Ska lämna in den snart, så den blir fixad! (Y)


Nu har vi bestämt vart vi ska på klassresa också! :DDDD kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: matilda

hahah stockholm ägde sönder! :D

2011-04-15 @ 23:51:04
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0