14 April 2011 - Grattis Matilda !

Hej på er !

Jag är nog den enda som inte kollar hockeyn för tillfället, ska bara blogga sen blir det att gå ner och se när färjestad vinner SM - GULD !
Fyfannnnn va härligt asså ! :D Färjestad äger tror jag ! Jag gillar Frölunda ocksåååå faktiskt, det är ett lag som jag alltid har gillat faktiskt, för 2 år sen köpte jag ju ett par flipp-flopp i frölunda, as grymma är dom faktiskt ! Och nu har jag en kudde som det är frölunda på. Men det är inte min, men ändåååå (a)

Dagen idag har iaf varit bra, skolan sög dock, väldigt drygt är det ...
En dag kvar, sen är det helg! hur gött är inte det då ? Längtat så jävla mycket efter helg nu, så det är helt sjukt, om 1 vecka ska jag få träffa min underbara älskling som jag saknar så det är helt sjukt. Behöver han som faaaaaan nu ! ♥
Det är bra att jag har mina älskade vänner som verkligen bryr sig och försöker hjälpa mig! Vet inte vad jag skulle göra utan dom seriöst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0