1 April 2011

Hej på er !

Kul att folk ber mig blogga hela tiden, det betyder att jag är dålig på att blogga..
Inte bra.. Men jag lovar att jag ska bli bättre, någon gång .. haha .

Jag är en sjuk flicka idag, men jag var tvungen att gå till skolan annars skulle jag inte få åka till Andreas idag, så jag klarade skoldagen, dock ville jag gå hem.
Men nu har jag iaf gjort mig i ordning, så nu håller jag på att packa lite!
Sover hos Andreas 1 natt, för det är kalas imorgon som jag ska med på..
Kommer bli super mysigt ! :) Får se om jag bloggar något där borta. Beror på hur snäll jag är (a) Men nu ska jag fortsätta packa!
Ha det braaaa! Pusssss på er mina underbara läsare!


Gjorde en ny header igår, vart så trött på min, så gjorde en snabbt, den får duga!

Kommentarer
Postat av: bbt

fin header tinis

2011-04-01 @ 16:39:49
Postat av: tina

svar : taaaaaaack andreas ;D

2011-04-02 @ 13:04:43
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0