"Jag har aldrig känt såhär, Som om jag lever i en annan värld"

Hej på er!

Dagen har varit super bra! Jag åkte in till stan med Annie, för hon skulle köpa lite grejer, så hon fick tag på allt hon skulle ha, själv så skulle jag inte köpa något, men det blev en svart mössa! Äntligen får jag börja använda mössa igen, det är så sjukt gött!
Sen tog vi bussen till LLA, och kollade på finalen i TV-pucken! Sjukt bra match, elr ah, jag ville att småland skulle vinna, men ändå! haha
Jag var lite rädd att jag skulle synas på TV, haha, men tror aldrig att jag gjorde det, elr jo, en gång, men det var jätte lite, så det va lugnt!

Nu sitter jag här och ska snart hänga med mamma och hämta pappa och Tobias som har vart på cup i Norrköping, sen blir det att kolla på "ensam mamma söker" Som är sjukt bra!


Bjuder på 2 bilder idag, ser ni min fins mössa på sista bilden?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0