Trevlig dag, med en mycket trevlig människa!

Visst låter det som jag hade trevligt? Det hade jag vill jag lova!  
Jag mötte Annie vid Hannah, för jag skulle hämta pengar till biljetterna!
Sen åkte vi vidare till ishallen, och jag fick något damp där, jag blev as nervös..
Men det gick över ganska fort, hah! Matchen var faktiskt rolig! Fast jag var nog den enda som tyckte den var rolig! Efter matchen så åkte jag hem, och då blev det mat och kolla på "ensam mamma söker" Och nu är det slut, så nu ska jag nog upp och lägga mig och lyssna på musik ett tag!

Och imorgon blir det skola sen träning typ, och så blir det nog att boka biljetter!
För jag, Annie och Hannah ska på bio på Tisdag, för vi är lediga då!
Och dåb lir det att se " I rymden finns det inga känslor " jag har sett första
halvtimmen av den filmen, och den verkar sjukt bra! Så det blir kul!
Men vi hörs imorgon! Godnatt med er! ♥


I rymden finns inga känslor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0