Träning snart! :D

Nu har jag precis gjort mig i ordning lite! Så nu ska jag göra mig en toast till, för jag hinner inte stå och göra mat, så det får bli en toast till! 
Men det går bra ändå, för det är sjukt gott! Sen blir det träning, jag är såååå jävlaa sugen på att dansa! Jag vill dansa hela tiden! Haha! 
Så idag ska jag verkliiiigen dansa mycket! 

Jag är så sur över att det gick så bra för sverigedomokraterna igår..
Jag gillar inte verkligen inte det, jag blir så irriterad, vi hade ju val i skolan i fredags och jag tror att det var 7 st på våran skola som röstade på dom. Och det är så sjukt dåligt! Jag tror inte NÅGON var seriös med att rösta på dom. Utan bara rösta på dom för ATT. Usch.... dååååligt!

Men nu ska jag tvätta bort all färg, sen blir det äta, sen kommer Annie och
hämtar mig, för jag vill inte cykla enda dit! Så Annie är snäll och hämtar mig!


ÅÅÅÅH, mamma har hämtat ut våra biljetter till IDOL :D ♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0