Riktigt mysig dag!

Godkväll mina fina läsare!

Nu sitter jag här i soffan och är så sjukt trött, så fort jag har bloggat så blir det att lägga sig och lyssna på musik, och bara soooomna!
Men jag ska berätta om min lilla mysiga dag! När vi skulle kolla på Idol så kom en Hampusss till oss! Som kollade med oss, sen när Idol var slut, så satte vi på en Wallander film och alla 3 la sig i sängen, jag var doooock lite trött, så jag somnade efter ett tag, och dom var elaka mot mig, dom ville brååååka med mig när jag sov. Men jag vaknade till slut, och då var filmen typ slut, så vi satt och pratade och lyssnade på musik ett tag!
Så jag måste säga att den här kvällen har varit super mysig! Hihih!

Imorgon vet jag inte vad som händer riktigt, ska försöka att sova länge!
Och så kanske jag ska va med Hannah lite, fast på eftermiddagen typ!
För hon ska pluggaaaa lite, men det blir så bra så! Själv hade jag velat
vart på hockey, men det blev inget med det, tyvärr, inte ooookej! :/

Men nu ska jag lägga mig, skriver imorgon! Pussss på er


En till bild från förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0