Nu ska jag va glad ist!

Ville inte ta det i samma inlägg, för jag ville va sur i ett och glad i ett annat, för annars blir det så tråkigt hela inlägget! haha!

Det var lite roligare i ishallen idag, elr ah, vi hann inte va där så mycket, eftersom vi skulle på dans, men det är alltid lika roligt att va i den där ishallen! Massa minnen har vi där ifrån, elr hur Annie och Jonna?
Hoppas på att det här också blir ett riktigt bra minne! Men vi var där iaf en stund, och det var ju massa charmiga hockeykillar där! Som vanligt!
Imorgon ska vi dit igen, och då ska vi vara där lite längre, för vi slutar kvart över 1 imorgon, så vi åker dit direkt efter skolan! Deeet blir roligt!

Imorgon blir det även att ta kort för karlstadkatalogen! Hoppas det kan bli bra! Har sett as konstig ut varje år, så nu hoppas jag på att se liiiite bättre ut! hahah! Bloggar när jag kommer hem imorgon, typ vid 8, för jag måste se idol, för dom visar ju från karlstad imorgon! Så det får man ju inte missa!
Idag var det riktigt bra som var med i idol, speciellt SEBASTIAN, sååå jävla snygg är han, helt sjukt! Jag hopppppas verkligen att han kommer gå as långt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0