Nu blir det att sticka på träning... snart iaf!

Nu har jag varit duktig och pluggat en massa! Har även kollat lite gamla bilder!
Och det är så sjukt roligt, och så hittade jag massa roliga filmer! haha

Det hände en liten rolig sak på bion igår! Det var ett sjukt gulligt par
som satt framför oss på bion igår och
Hannah bara:" Meeen ååååh "
Jag bara: " Men Hannah du har ju redan ätit mc donalds idag! "
Haha för det var mc donalds reklam, så jag trodde det var de hon menade.
Men det var visst det gulliga paret, som hon syftade på.. HAHAHAH

Men nu ska jag fixa mig lite, sen sticker jag till stan!
Sen skynda sig till ishallen för att kolla hockey med Annie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0