Hemma efter en super härlig dag!

dagen var verkligen varit super bra! Jag funderar seriöst på att fråga det där folket om jag får va med nästa gång dom ska lana, fast jag ska inte spela CS elr WOW elr någon sån skit, utan bara sitta vid datorn och göra massa saker! Det skulle va roligt! Fast jag kommer bara somna, haha!
Men det var iaf en rolig kväll med roliga människor! Roligt att träffa Christoffer, det var ett tag sen man fick träffa han!

Men nu är jag iaf hemma, och ska lägga mig i sängen med datorn nu!
Kanske sätta på en film elr något, får se hur jag gör, för jag är sjukt trött!
Och så är jag lite orolig över Hannah, jag kommer inte ihåg och det var idag elr
imorgon, för om det var idag börjar jag bli lite orlig faktiskt.. hehe
Asså, att hon skulle komma hem på fredagen som va för 15 min sen!
Blev lite krångligt nu! Men hon kommer hem iaf! :) hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0