hade ju vart bra om man kom på en bra rubrik...

Men nu gjorde jag verkligen inte det! Haha!

Nu sitter jag här och funderar på att lägga mig, men jag har lite andra saker som jag måste göra innan jag ska lägga mig kom jag på. Måste komma på hur jag ska ha mitt hår imorgon, för det är blött nu, så om jag ska ha platt så måste jag blåsa håret nu, men jag orkar egentligen inte det, men aja, vi får se hur det blir!
Men jag vill även lägga mig och läsa lite, började ju på en bok i somras, men jag har typ glömt bort den, men så började jag läsa den i skolan idag också, och jag hade glömt hur bra den var, så jag funderar på att lägga mig och läsa några sidor i den också!
Och så har jag ont i mitt ärr som jag har på min tunga, vet inte varför, men det gör as ont, för er som undrar varför jag har ett ärr på tungen så är det för när jag var liten så klippte jag mig med en avbitartång stavning? i tungan, så jag har ett ärr där.
Jag var inte smartare då, haha!

Men jag bloggar mer imorgon efter skolan, puss på er! ♥


Fick bli en bild från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0