Godnatt med er!

Nu blir det sista inlägget för idag! För nu ska jag nog sova!
Jag är sjukt trött efter dansen! Och så känns det som jag behöver sova!
Även om jag lägger mig as tidigt, men jag är alltid så trött!

Hmmm, vad tyckte jag och om Idol idag? Jo det var mycket bra folk idag!
Tyvärr så har jag världens sämsta minne, så jag kommer inte ihåg om det
var någon som var riktigt bra elr så, men det var många som var duktiga!

Imorgon är det en lång dag i skolan, mycket jobbigt! Sen blir det bara hem
och ladda inför dansen, det tror jag kommer bli as bra det också!
Jag känner att jag är väldigt posetiv nu för tiden! det är braaaa!

hihihi, jag har haft min dator i en månad nu! (Y) Och jag är super nöjd med den!
Hoppas inte jag råkar göra som jag gjorde med den förra, för då dör jag!
Men aja, godnatt med er mina söta läsare!


Min lilla söta dator innan den gick sönder! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0