En mysig dag måste jag säga!

Godkväll mina söta läsare!

Hur har eran dag varit? min har iaf vart super bra!
Jag åkte till ishallen vid 3, och kollade lite hockey med Annie!
Så vi satt där och kollade en stund, sen gick vi upp till cafeterian för
vi var lite sugna på godis och sånt, sen satt vi kvar där, och så spelade
vi lite kort med Annies bror och en till! Sen stack jag och mötte Hannah
och då blev det att åka och hyra film och köpa chips, sen hem till mig och
kolla på HANNAH MONTANA! vi älskar Hannah Montana! så vi kollade på
det, och hade allmänt mysigt, haha! Och nu har hon precis åkt hem!
Så nu ska jag gå upp och kolla Wallander! Så vi hörs imorgon!
Elr kanske senare, bror på hur trött jag är efter filmen hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0