Det där kallas inte dans!

Nu är det dags för mitt klagande, men det var så VÄRDELÖST!
Jag har aldrig varit såhär någonsin! jag är väldigt lugn av mig när jag dansar, säger inte så mycket, utan jag bara dansar, men idag var jag såååååå jävla sur! Aldrig vart med om någon tråkigare träning!
Jag är där för att lära mig en dans! Och inte göra den själv, för då kan jag lika gärna va hemma och göra det! För jag behöver inte betala för att göra något själv! Usch så tråkigt! Helt värdelöst måste jag säga!
Så jag ska inte dansa där mer, så nu blir det show på dancing team och street på dansstudion! Och det är helt perfekt! Jag gick dit med världens självförtroende, och när jag kom ut så var verkligen allt borta! Usch !
Ursäkta för mitt klagande, men var tvungen få ut min ilska! haha!


Det här var RIKTIG dans! :) som jag saknnnnnar enormt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0