Bilder från i somras!

Jag saknar sommarlovet enoooormt!
Nu kommer lite sommarbild som ni kan få se, endel har ni redan
sett, men det är alltid roligt att kolla på det igen! :) hiih


Första dagen på sommarlovet, när jag och Hannah kastade ballonger! Haha!


Hahaahha, när jag och Hannah sov i tält, en av dom värsta natterna någonsin!


Midsommar! Med familj och kusinerna!


När jag var med Annie ute på sjön en hel helg! :)



När jag och Hannah hade köpt jordgubbar, och hade massa mys!


När jag och Hannah hade köpt pizza och körde pizzan på flaket!


Jag och Hannah var och badade, och världens sötaste unge kom!


När jag, Annie och Tobias åkte och badade med Martina! :)


När och jag Annie hade en mys dag på söa! :)


När jag, Annie och Tobias hade världens mysigaste kväll på trumma!
Och vi badade i underkläder! haha (Y)


RIX FM! Med mina favoriter, det var sommarens bästa dag! det slår allt!


Träffade våran favorit på rix fm!


Vattenskidor och ring dag med min älskade släkt! :)


Tina Griberg blev 15 år, och fick sjukt bra presenter av alla!


Åkte till Liseberg med Annie och Hampus!

Lite om vad jag gjorde på min underbara sommar! Tack till er som
gjorde min sommar underbar, tänk om den kunde va lika
underbar nu också, men saker och ting förändrats alldeles för fort!

Älskar mina underbara vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0