8 September

Chaaaaa Chaaaaa!

Nu sitter jag här och håller på att fixa mig lite ! Ska på träning snart!
Så jag ska byta kläder nu, och sånt, jag är sjukt taggad på att dansa idag!
För vi har våran gamla tränare nu! Så det blir sjukt bra! Dock är ju
inte Hannah med idag, men Cia är med! Så det går bra!
Dagen i skolan gick super fort! Känns som man har haft någon lektion!
Sen när jag kom hem från skolan satte jag mig och kolla avsnitt från
"Bella Tyra show" Från när Kissie var med och så, och hon är ju helt sjuk..
Nästan synd om flickan måste jag säga, men så går det!

Bloggar nog när jag kommer hem, innan IDOOOOL! :D


Haha, bjuder på 2 bilder idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0