7 September!

Tjohooo på er!

Först vill jag bara säga att Hugo har damp! ;o Han höll mig vaken till tjugo över 2 i natt -.- Han pep som fan, sen sprang han runt i buren och allt, så det gick inte att sova! Sen när jag vaknade trodde jag
att han skulle vara död, men det var han inte! hahah!
Men nu kom jag precis hem från skolan, och det har inte hänt alls mycket! När jag kom till skolan mådde jag SKIT, jag trodde jag skulle behöva gå hem, men jag visste att det var för att jag hade sovit så dåligt, så jag var kvar! Och nu har jag precis kommit hem, och nu ska jag göra mig något att äta, för jag är hungrig! ;o
Sen vet jag inte vad jag ska göra riktigt, sitta vid datorn elr kolla TV elr något, orkar inte göra något, inte nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0