5 September - Nya sms!

Godmorgon på er!

Bloggade inge mer igår, det var för att jag var med Annie och Tobias, och dom åkte hem vid halv 1, så då orkade jag inte sätta mig vid datorn mer, men dagen var iaf super bra! Men det brukar den när man är med dom två, seriöst, det finns inga som är roligare än dom två. Tobias är så sjukt rolig hela tiden, man mår sjukt bra när man är med dom två! Men det var bara jag och Annie först, och vi cyklade till lövnäs för att köpa godis, ganska onödigt ändå, men det är godast godis där! Sen blev det hem till mig för jag skulle äta, och då hjälpte jag och Annie till med maten, och då fick vi pengar för att vi skalade räkor! (Y) bra gjort! Sen kom Tobias, och då blev det att kolla på film, jag och Annie somnade lite, så vi missade lite i filmen, men det gjorde inte så mycket, för jag hade sett den innan! haha! Sen stack dom ju vid halv 1, och då blev det att sova!

Nu har jag precis städat lite, och nu försöker jag få mamma att åka och köpa en hamster åt mig! ;o Men hon är inte så sugen på att ha en hamster! Vi har haft typ 15 st innan, för 1 fick ungar, och dom var så sjukt söta, men nu har vi inte haft någon hamster på några år, men nu vill jag ha en, för det är så ensamt, så jag ska ner och tjata lite mer, så kanske jag har en hamster innan denna dag är slut! Vi får hoppas på det bästa!
Orkar inte va med någon idag tror jag, måste vila lite till imorgon, får då är det skola, och så ska jag dansa imorgon, och jag vill verkligen va med, så det blir bara att vila idag!


Tina saknar sin Hannah! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0