4 September - Grattis Patrik!

Först ska jag säga grattis till min kära kompis Patrik som fyller år idag!
Så grattiiiiiis till dig! ♥

Godmorgon på er!

allt bra med er idag? Själv kunde det vart bättre, är fortfarande sjuk typ!
Men jag mår liksom inte dåligt, utan är bara hur förkyld som helst!
Men jag lever iaf, och MÅSTE göra något idag, orkar inte va hemma hela dagen!
För är helt själv hemma nu också, mamma är och plockar svamp med någon, och pappa och Tobias är och fiskar! Så det är hur tråkigt som helst!
Igår kom jag hem vid 1 typ, det var riktigt mysigt hos mormor igår, jag var värsta snäll mot pappa, jag äter inte räkor, för det är hur äckligt som helst, men jag var snäll mot pappa och skalade alla hans räkor, för jag tycker det är roligt, men jag är nog den enda människan på jorden som tycker det är roligt att skala räkor!
Men vi satt där och åt i typ 1 timme, för det tog lite tid, sen kollade
vi på film, och det fick bli saw 3 !
Usch så äcklig film, men sen åkte typ alla "barn" hem, så det var bara jag, Annie och Andreas kvar, men Andreas kollade inte på filmen, men jag och Annie somnade till slut, och sov tills vi skulle åka hem typ, hur gött som helst!
Men på vägen hem, trodde jag att jag skulle dö, och jag skojar inte, jag mådde så sjukt dåligt, jag hade ont i bröstet där jag andades, så det var jätte jobbigt, sen när jag kom hem så typ sprang jag upp till min säng, för jag ville soooova! Och idag mår jag ju mycket bättre! Så jag måste va med någon!


Bild på världens goaste katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0