3 September

Hej på er !

Jag är sjuk idag, så jag har inte orkat göra någonting, var hemma från skolan, och bara legat i soffan och kollat på film, men nu har jag orkat göra mig i ordning och ska sticka till mormor, för vi ska på kräftskiva, så min familj och Annies familj ska dit idag, så det blir trevligt, får se hur länge jag har orkar vara borta, för jag mår inte alls bra idag. Gårdagen var iaf super rolig, var ju med Annie och Tobias, och det är så sjukt kul att va med dom, man får skratta en massa! Så det är super roligt!
Men nu ska jag byta kläder, vi hörs imorgon, hoppas ni mår bättre än vad jag gör! Massa pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0