28 september !

Hej på er!

Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset, skulle på någon koll!
Så nu sitter jag här och funderar på att ta mig något att äta! Är hungrig!
Skolan idag gick riktigt fort! Har vart i matsalen idag, för jag och Jonte skulle
torka bord och sånt, inte så kul, men det gick ganska fort så!
Imorgon ska jag och Jonte stå i cafeterian också, det blir roligt iaf!
Efter skolan imorgon så blir det att lämna ut discolappar, skulle ju gjort det idag, men nör jag var klar så var det redan för sent! Så vi gör det imorgon ist, för vi slutar tidigt! OCh efter det blir det att åka på träning, nu är jag inte så sugen på att träna imorgon, men det kommer väl imorgon får jag hoppas, sen blir det att skynda sig hem, för jag ska och kolla på min bror när han spelar hockey imorgon, och den börjar 7, och våran träning är slut 7, så det blir att skynda sig!

Men nu ska jag plugga lite matte, sen kanske jag åker och kollar på min kusin när han spelar hockey, bara Annie vill hänga med! :) ihihih!
Men jag skriver mer senare skulle jag tro! Pussss på er


Bjuder verkligen på en bild idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0