26 september !

Godmorgon på er!

Allt bra med er idag? Själv är det bra, bara att jag är så sjukt trött!
Jag vill sovaaaaa, men jag kan verkligen inte! Vet inte varför ..
Men jag ska snart ta mig en dusch, så kanske jag blir lite piggare!
Och idag ska jag kanske med Annie när hon ska kolla Tobias spela handboll!
Skulle även vart på min brors match, men den blev instäld -.-

Bloggade typ ingenting igår, men jag hade inget att skriva!
Jag åkte till stan med mamma, Tobias och Lina, köpte inte så mycket, det blev bara ett par vantar och nytt smink, för mitt är helt slut!
Sen efter det blev det att baka kanelbullar med mamma, och alla bullar var klara vid typ 9! Så vi höll på ett bra tag! Och efter det var jag helt slut, så jag skulle ner och kolla på TV, och så fanns det ingen plats i soffan elr något, så jag la mig på golvet, och som vanligt så somnade jag! Sen gick jag upp och la mig ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0