23 September - Lunnevi idag ..

Hej på er!

Jag måste säga att jag är helt slut, har ont i huvudet, fryser och nyser som fan.
Så efter en dag på lunnevi så är jag helt slut, kommer säkert bli sjuk!
Så nu ska jag blogga snabbt, sen blir det att hoppa in i duschen, dock
kommer jag inte orka stå, så jag får väl sitta ner, haha!

Men det var helt okej med lunnevi, var med på allt utom höjdhopp!
Det blev lite faill på 100 meter. och på tusen kom jag och Hannah sist!
Men det var för vi gick och joggade mest! Vi var sjukt coola iaf!
Sen på 400 meter vet jag inte vad jag kom! Men ah! Jag är nöjd!

Men nu ska jag duscha, bloggar mer senare skulle jag tro!


En fin bild på mig och Hannah i julas! :) ihihi

Kommentarer
Postat av: Victoria

Amen, du KUTA ju :O

2010-09-23 @ 14:45:40
URL: http://liitenv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0