21 September

Godmorgon på er!

Bloggade inge mer igår, för jag började bråka med mamma.
Så det blev ingen mer dator för mig igår, så jag gick och la mig
vid halv 11, och låg och lyssnade på musik, och var allmänt depp!
Men jag orkade inte lyssna så länge, för jag hade världens huvudvärk.
Så jag somnade ganska tidigt igår, men nu är jag vaken och ska snart duscha!
Jag är riktigt taggad för att va med HAnnah och Annie idag! Vi kommer ha bäst!
Hannah säger att hon ska göra sig i ordning nu och komma till mig nu
och så ska jag duscha och göra mig i ordning, sen möter vi väl upp Annie
vid bilisten elr något, så åker vi in till stan och går där ett tag, sen blir
det BIOOOOO, vi kommer ha så sjukt mysigt alltså! hihiih! :D

Men nu ska jag hoppa in i duschen skriver mer senare! Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0