2 september ?

Hej på er!

Skolan har börjat, märks det elr? Jag bloggar typ aldrig nu för tiden!
Men ni får stå ut, måste skärpa mig i skolan nu! Så jag bloggar när jag kan och så, så ni vet, så klaga inte på kass uppdatering!

Ställde klockan på halv 6 imorse, ni undrar säkert varför så tidigt?
Men jag ville hinna äta frukost, så jag vaknade av att den ringde
sen gick jag inte upp förän en halv timme senare, sen la jag mig i soffan där nere, och somnade i en timme, jo det var bra gjort, så jag vaknade vid 7 och då hade jag ju as bråttom, så nej, jag hann inte äta frukost ändå -.-
så skräll alltså, men imorgon ska jag upp lika tidigt! Och testa om jag klarar det imorgon!
Och imorgon är det dags för skolkort också -.-
Och Hannah åker till Kreta imorgon :( kommer sakna henne! :(

Men nu ska jag smsa till Annie och fråga om jag får va med henne och Tobias, för jag orkar inte bara va hemma idag, så jag vill hitta på något!
Vi hörs kanske senare! Pussss på er

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kommer sakna dig också din baaaaaaajs .

men när jag kommer hem får du din present , hihi :) <3

2010-09-02 @ 19:12:20
URL: http://hannahhamberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0