18 September!

Godmorgon på er!

Vet ni hur gött det var att få sova länge idag? Först vaknade jag vid 10 när jag fick sms, men jag vägrade gå upp då, så jag somnade om, sen kom Tobias in och väckte mig vid tjugo i 12, det var verkligen aaas gött att få sova!
Jag har varit så sjukt trött hela veckan! Så det där behövde jag!
Nu sitter jag här och är så sjutk sugen på att dansa! Jag vill börja i Hannahs dans, för den dansen är så sjukt rolig! Men Hannah ska iaf lära mig den! Så det är bra!

Idag blir det iaf att va med Hannah, men inte än på ett tag!
För hon ska ju plugga först! Men det gööör inget, för jag vill sitta vid datorn!


Mitt fina halsband jag fick av Hannah! Det står "Tina" på det! :D ihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0