17 September!

Tjenare Tjenare!

Jag måste säga en sak, jag var såååååååhär nära på att inte gå till skolan idag!
För när jag vaknade i morse gick jag ner och så såg jag att Hugo var vaken.
Sen märker jag att han dampar sönder! Och jag blev så sjuuuukt rädd, för han
la sig på rygg med tassarna upp, och massa sånt, så jag var tvungen att röra
på buren, för annars rörde han sig inte. Så jag grät imorse, för jag trodde han skulle dö, men jag orkade gå till skolan, och tänkte inte så jätte mycket på det i skolan, sen åkte jag hem och kollade hur han mådde, och nu mår han nog bra, men vi ska nog in till djuraffären och kolla! Aja nu ska jag prata lite mer om dagen!
På lunchen förut fick Sofia damp på mig, för jag hällde lite salt i hennes mat, så då hällde hon all min mjölk i min mat, och jag trodde hon skulle döda mig elr något, men vi gick och hämtade ny mat båda två.
Haha, jag var seriöst rädd för henne, elr ah, nästan.. Haha!
Och det regnaaaaa ju som fan förut, och jag ville gå ut, men vi hade lektion då, och när vi hade slutat så hade det slutat att regna typ, så det var inge roligt! :P

Men nu kommer Hannah om några minuter!
Och då vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det blir ju kanske att åka till
djuraffären, sen vid 8 blir det ju idol! Så det ska vi kolla på !
Bloggar nog senare! pussss på er ♥


Bjuder på en bild också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0