16 September

Men Tjenare på er!

Nu kan jag blogga! fick panik förut, klockan var tio i 4 när jag kom hem typ, och då säger Tobias att jag skulle med bussen som gick tio över 4, så då var det bara att byta om och fixa sig lite, sen sticka iväg till stan, för att möta upp mamma, och sedan åka iväg på kalas!
Haha, jag och Tobias hade faktiskt roligt på bussen, jag måste erkänna att jag kan vara lite blond ibland, men bara ibland!
För min kusin fyller år idag, så grattis till henne! Sen när vi hade varit där en stund, så åkte vi till mormor, sen hem till idol, och nu har jag precis tagit mig en sköööön dusch, så nu ska jag blåsa håret, sen ska jag nog sova!
Är så sjukt trött, men det är bara 1 dag kvar, sen är helg, och då ska jag verkligen sova länge, var tänkt att hänga med Jonna, Andreas och massa annat folk, för dom skulle lana, men nej, jag ska sova i helgen!


En av 3 låtar som vi dansar till i dansen! Riktigt bra låt!

Kommentarer
Postat av: lkälk

tråkig

2010-09-16 @ 22:07:03
Postat av: Tina

du är tråkig! ;)

2010-09-17 @ 13:58:45
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0