15 September

Tjenare!

Bloggade inge mer igår som ni kanske märkte, men jag somnade i soffan, och när jag vaknade så orkade jag inte blogga, så jag gick upp och la mig ist!
Men nu bloggar jag snabbt, för snart så sticker jag på träning med Hannah och Cia. Och nu sitter jag vid Hannahs dator, och har gjort ett tag nu, för jag har gjort min läxa på Hannahs dator, för vi har suttit och pluggat, så himla duktiga är vi!
Dagen i skolan gick riktigt fort, hade bara 3 lektioner, och det gick hur fort som helst, sen skulle vi springa mörmojoggen elr vad det heter, men jag gick med massa roligt folk !
Men nu hinner jag inte skriva mer, för nu måste vi till mig, för jag måste fixa mig lite innan vi sticker på träning, sen kommer Cia och hämtar oss hos mig, och det är om 50 min!

Men vi hörs senare skulle jag tro, annars skriver jag någon annan dag! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0