14 September - Jag är typ världens sämsta bloggare!

Tjenare!

Hoppas allt är bra med er! Själv är det väl bra! Kan ju alltid va bättre!
Igår orkade jag inte dator mer, kom hem vid halv 10 typ, och då skulle jag
duscha och sedan äta lite, sen var jag hur trött som helst, så jag la mig
i sängen och smsa och lyssna på musik! Men nu bloggar jag iaf!
Och dagen i skolan har varit bra, det har gått as fort! För vid typ halv 1
elr något, så skulle vi på någon föreläsning om doping och sånt!
Och det var faktiskt intressant! Man tror inte att man kan bli typ så stark!
Men nu sitter jag här och är med Hannah, och vi kollar på Idol! :D

Och ni skaaaaa få veta en roliiig sak sen! :) hiihih!
För nu ska jag kolla på Idol, så jag bloggar mer senare ist!
Kram på er!


Bilden är ju bara för coooooool! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0