Vill bara lägga mig och soooova!

Jag måste säga att jag är såååååhär trött, det har varit en jobbig dag idag!
Nejjjjdå, men dagen har varit hur jäääävla bäst som helst! Så jävla roligt har det varit, ni får se bilder imorgon, orkar inte lägga in dom nu,
för jag ska duscha och plugga sen kolla på Kungarna av Tylösand!
Men dagen har iaf varit super bra, skolan gick läskigt fort! Efter skolan tog ju jag och Annie lite höstkort, får se hur många som blev bra, blev mest oseriösa kort!
Men det gillas också! (Y) Sen åkte vi in till stan, och jag hitta det jag skulle ha på en gång! Och jag är super nöjd, även om jag bara köpte 2 saker!
Dansen idag, gick fakiskt jätte bra, om man inte tänker på själva dansen, var ju inte med förra gången så jag hängde inte riktigt med, men på allt annat tog jag i som fan, så jag är helt slut nu, vill bara lägga mig och sooooova nu!
Men tack för dagen underbara Annie Axelsson!

Bild från tidigare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0