Usch vilken hemsk morgon.

Godmorgon på er!
Vet ni hur gött det är att vara ledig idag? Så sjukt gött är det!
Men den började inte så bra, för jag vaknade upp och kände att jag fått munsår.
Och bara så ni vet så tycker jag att det är det värsta som finns!
Usch vad jag hatar det, så jag ska till apoteket sen och köpa plåster.
Tror jag fått det efter alla clementiner jag har ätit, har ätit mer än 20 st på en vecka.
Men idag blir det nog att ta det lugnt ett tag, sen ska pappa köra in mig, Annie och
hennes bror till stan, för han ska spela på bussen, asså han spelar trummor, men han ska inte spela trummor på bussen, utan han och några till ska spela på kroppen liksom! tufft!
Så jag och Annie ska med och se han! Men vi missar dansen då, men det gör nog ingenting, och efter det ska jag med Hannah på hennes träning!
Om jag hinner, men det gör jag nog! :)


En riktig vår låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0