sticker till ishallen om typ några minuter!

Nu har jag precis bytt kläder och ätit lite mat, så nu ska jag skicka sms till Annie och fråga om vi ska sticka till ishallen! Men jag hann inte, för hon skickade sms nu ;o
Så vi ska ses där vid 8, så jag kan kolla lite bloggar nu, sen sticker jag!
Varför känns det som det är onsdag idag? Tänker att det är Kungarna idag! :(
Rang elr vad han heter kommer ju tillbaka! (Y) Fast han var jobbig!
Joickiboi har sagt att det kanske kommer en till säsong ! Fast i alperna tror jag att det var? Med samma personer! Fatta hur roligt det kommer bli! :D:D



A men dom här bjuder jag på också!

Kommentarer
Postat av: Hannah

aw vilken söt tjejjjjjj .

Haha, trodde också att det var onsdag idag ;o

2010-10-19 @ 19:54:16
URL: http://hannahhamberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0