Nu har jag försökt att plugga matte...

Och det gick.....bra...... Nej, men det gjorde det faktiskt!
Kollade även på "Ensam mamma söker", det är så gulligt asså! :) hihi!
Nu sitter jag här och flummar lite med Hannah, hon äger ut mig hela tiden! :(
Men om 20 min ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och sova, längesen man kunde somna när man lyssnade på musik, annars har jag stängt av när jag känner mig trött, men nu har jag ju hörlurar så nu gör det inget om jag somnar! Hur gött som helst!

Imorgon är det skola som gäller! Får se om det händer något kul där!
Sen hem och plugga matte, och vid halv 7 träning, sen så hänger jag med på Hannahs träning som jag inte gjort på flera år! Så det ska bli kul!
Men jag bloggar mer imorgon, godnatt med er !


Två helt ovärda bilder, men jag gillar den här tröjan!
Fick den av Hannah förra veckan! Och vet ni? Den luktar Hannah! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0