Mitt internet bråkar med mig! :(

Det gillar vi verkligen inte, internet stänger av sig hela tiden, så jag får blogga snabbt nu! Mamma har precis hjälpt mig med alla mina läxor, så nu känner jag mig redo för att åka till skolan imorgon! Morgondagen kommer bli bäst det känner jag på mig, för den ska jag tillbringa med min lilla bogkompis Hannah Hamberg! När hon har slutat så åker vi in till stan, och så ska vi leta efter kläder till mig, och så ska hon sova hos mig också! Det kan ju inte bli mysigare! Och så ska vi ju kolla på Idol! Första fredagsfinalen är ju imorgon, så det kan ju inte bli bättre elr hur? Ska försöka att blogga så mycket som möjligt imorgon! Och så ska jag försöka att få lite bilder imorgon också! Det var längesedan vi tog massa bilder, för vi hinner aldrig va längre typ, för det är så jävla mycket i skolan nu, och så har vi ALLA läxor tills på fredagar, hur jobbigt som helst!

Men jag bloggar mer senare skulle jag tro! Annars hörs vi imorgon, puss på er!


Nu är hösten här igen!!

Kommentarer
Postat av: hannah

älskar diiiiiiiiiiiig skägg <3

2010-10-07 @ 20:43:09
URL: http://hannahhamberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0