Hemma nu, och det är sååååå jävla gött!

efter en super jobbig vecka i skolan så är den äntligen slut!
Idag blir det bara att chiiiilla sönder, så jävla gött så det är helt sjukt!
Provet idag gick faktiskt oväntat bra, jag klarar det nog ! (Y) Så det är bra!
Och vet ni? Våran klass ska sälja salami?? så jag ska gå runt till folk och fråga:
"Hej, vill ni köpa KORV?" Det låtar ju riktigt tufft tycker jag!
Men nu ska jag kolla på paradise hotel, missade det igår, så det ska jag kolla på nu, det suuuuger om man jämför med Kungarna av Tylösand! Jag tror jag aldrig skrattat så mycket som jag gjorde i onsdags! Jockiboi är ju hur jävla skön som helst! Haha!
När jag har kollat på det lägger jag upp bilder från i onsdags! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0