Helt glömt bort skägg-dagen :(

Har jag sagt skägg till något idag? Ja, en sak, men det var ju på bloggen.
Annars har jag helt glömt bort det, inte okej alltså!
Men nu sitter jag här och precis gjort klart alla läxor och sånt!
Så nu känns det bra igen, HÖSTLOV snart! Så jävla gött så det är sjukt!
Dock så har jag ganska mycket att göra under lovet, men det är bara att ta en dag och plugga sönder, så är det klart sen!
Vet faktiskt inte vad jag ska göra under lovet ;o Tisdag ska jag ju fixa håret och sånt!
Men annars vet jag inte vad jag ska göra, så fråga bara om någon vill göra något! :)


Nya karusellen på Lisberg, gamla Lisebergstornet! 146 meter över havet! i 110km/h ;o
Sen släpper den ;o tror ni jag skulle kunna åka den? NEJ VERKLIGEN INTE!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej då är inte du med mig då :((((((

2010-10-28 @ 22:11:05
URL: http://Hannahhamberg.bubbleroom.se
Postat av: annie

jag vågar inte, men jag SKA !!!! :D

2010-10-29 @ 14:18:59
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0