hahah ja, vad säger man ?

Jag, Annie och Cia väntar på att mamma kommer och hämtar oss från dansen, men hon kommer aldrig, jag tar upp telefonen och ska ringa henne.
Jag säger: " Hej "
Mamma: " Ah, hallå? "
Samtidigt som mamma säger hej så går en tant förbi och säger: " Hejhej "
Jag tänker: "Vad fan ska jag göra?Jag är tyst så tror hon att det var henne jag hälsade till"
Mamma i telefonen " Hallåååååå? "
Samtidigt som tanten säger " Jahaaa, men förlåt "
Annie och Cia typ dör av skratt, jag typ glömmer bort vad jag ska säga till mamma, för jag tänker på hur synd det var om tanten, sen när jag pratat klart med mamma typ skratta och jag och tyckte as synd om henne.
Tänk hur fel det kan bli ibland, tyckte faktiskt riktigt synd om henne.. :/ HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0