En mysig dag med mysiga människor!

Tänkte jag jag skulle lägga upp en fin bild på våran älskade fabrik från förut, men det går inte, så ni får inte se en riktigt fin bild! Men frågar man Hampus är det de fulaste som skapats typ ! ;o Men det får jag inte hålla med om riktigt! Men nu har Hampus precis åkt hem, Hannah åkte lite tidigare. Men vi kollade iaf på Starstruck, dock tyckte inte Hampus den var så bra, men det bästa i filmen började när han skulle åka, men jag tror att han tyckte den var bra! ;) haha! Dagen har iaf varit super bra, massa skratt och sånt som vanligt hihih! :)

Men nu ska jag ladda inför morgondagen, så jag ska nog lägga mig! Om en stund iaf! Ska lägga ut 3 låtar också! Har inte gjort det än! Så det kommer om en stund, ska bara bestämma vilka låtar jag ska ta ;)

En bild från i lördags! Ser ni min tröja? Köpte den i fredags, den som jag lagt ut på bloggen tidigare! Om ni kommer ihåg? Den är super mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0