är så sjukt trött nu alltså

Nu har Hannah precis åkt hem, måste säga att vi haft en sjukt mysig dag!
Massaaaaa skratt, fyfan va roligt vi haft alltså, saknar verkligen sommaren!
Alla våra roliga filmer! När vi sov i tält var fan bäst, när min mun elr vad man säger hoppade ur le när jag skulle prata.. HAHA! usch vad jag saknar sommaren!
Men jag och Hannah hyrde iaf film! Och det fick bli "John Tucker must die"
En riktigt bra film måste jag säga! Somnade aldrig när vi kollade på filmen, men efter var jag helt slut, så jag fick sova lite, elr fick och fick, jag frågade aldrig, men Hannah lekte med sin mobil lite, så det gjorde nog ingenting!
Så nu sitter jag här nyvaken och ska nog lägga mig nu!
Tror aldrig jag varit såhär trött förut, så det ska bli riktigt gött att få sova lite nu!
Imorgon blir det nog att kolla på min bror när han spelar hockey! Så det blir kul!
Men jag bloggar iaf mer imorgon, godnatt med er ♥

Söt bild från förut, Hannah köpte ringar ist för en t-shirt (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0