Andra världskriget?

Hej på er!
Nu kan jag blogga lite! Dagen igår var bra, matchen jag kollade på var riktigt spännande, bara att det var lite galet! Men det är kul!
På vägen hem somnade jag, sjukt trött jag.. som vanligt. haha
Dagen i skolan har iaf varit super bra, provet gick as bra, och jag är super nöjd!
Blev klar med mina byxor i slöjden också, så dom får ni se någon gång!
Idrotten var riktigt rolig måste jag säga, fick mycket stryk av folk, Albin gjorde så jag tappade luften! :( Inte okej, och Rikie gjorde så jag typ flög över alla stolar.. Inte snällt.. Men riktigt roligt var det iaf, dock så har jag fortfarande ont i mitt lår, det vill inte gå över!
Nu håller jag iaf med massa läxor, son är snart klar, har bara en fråga kvar, svårt med andra världenskriget tycker jag!
Men nu ska jag forsätta att plugga, bloggar mer sen tror jag! Ni får se byxorna nu!
Eller nej, ska äta först! Haha, kan inte bestämma mig!


Kommentarer
Postat av: annie

sv : men bajs, varför står det så för ? ;oooo

2010-10-28 @ 19:34:58
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0