6 Oktober!

Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren! Alltid lika roligt att va där! ..
Tänkte blogga när jag satt där, men det gick för drygt, så jag hoppade över det!
Skolan idag har gått riktigt fort, känns som man inte hunnit göra någonting idag!
Hur gött som helst, vi hade våran nya svenska lärare idag också! Tror det blir bra jag! Men helst vill jag ha Helen, men det här blir nog bra!
Pappa håller på att göra pannkakor nu! Så ska jag äta det innan jag sticker på träning sen! Får se vad jag orkar inte, har as ont i magen.. Inte okej.. Men det kanske hinner gå över!

Och ikväll så blir det Kungarna av Tylösand! ♥♥♥♥♥ Massa kärlek till det!

Bjuder på en bild också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0