5 Oktober! - Nya sms..

Behöver jag nya sms? Nej det gör jag verkligen inte, hade skickat 1500 sms.
Tror ni jag har någon att skriva med? Nej det har jag inte!

Men hej på er!

Här sitter jag och äter lite godis som jag, Amanda och Vicki var och köpte efter skolan! Vicki ville att vi skulle hänga med, så då var vi snälla och gjorde det! Dagen i skolan har vartit... bra, kommer inte ihåg så mycket från dagen, den har gått riktigt fort måste jag säga! Men det har typ inte hänt ett dugg i skolan. På idrotten var det dags för att springa spåret, jag älskar det så alla vet! Jag och Vicki sprang tsm, så det gick bra ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hah, vi ägde alla :D

2010-10-05 @ 20:01:10
URL: http://liitenv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0