4 Oktober!

Amen Tjenare !

Nu har jag precis kommit hem från träning, lika kul som alltid! ;) Jag älskar att retas med allt och alla ! haha, finns inget roligare, som att reta Matilda i skolan, det är också sjukt roligt, för hon blir så sur! ;) hahah!
Dagen har varit super bra, nästan iaf, skolan var ganska dryg, utom "sista" lektionen, den blev inställd, men jag, Amanda och Anton sprang runt i skolan och hade allmänt kul till Hannah slutade så åkte jag med henne hem, så var vi och hämtade hennes nya mobil! Så har vi suttit med den hela tiden, sen var jag tvungen att sticka på träning! Och nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duschen!

Ooooooch jag är typ kär i han Cody Simpson ! :oo Sjukt bra han alltså! ♥


Snygg? Oooohja!

Kommentarer
Postat av: Hannaaaah

Jävlar vilken bog :P

2010-10-04 @ 23:31:49
URL: http://hannahhamberg
Postat av: Matilda

Du är dum!! :(<3

2010-10-05 @ 18:34:37
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0