27 oktober !

Hejsan !
Nu sitter jag här och äter upp min choklad jag köpte igår! (Y)
Och ska snart plocka fram NO grejerna så ska jag tillbringa resten av dagen till att plugga! Fast jag ska ju med till Kristinehamn och kolla hockey! Så något kul händer ju!
Hinner inte blogga något mer idag, tror jag ?
Kanske hinner göra ett inlägg när jag är där borta får se!
Dagen i skolan har gått riktigt fort idag också, vi var på föreläsning, ja. vad säger man?
Första halv timmen höll jag på att somna, andra halv timmen satt jag och dampade med Matilda typ, och skrattade lite då och då, haha! Helt ovärt om ni frågar mig!
Men nu ska jag ta och plugga, Hej hopp! ♥

Bjuder på en bild, är lite blöt, det regnade och blåste sönder ute.

Kommentarer
Postat av: matilda

Hahahah har redan ätit upp min choklad (a)

2010-10-27 @ 16:51:27
URL: http://trilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0